woensdag 6 juli 2005

komplot

brommert
is het toeval dat ik prakties voor de deur van reageerder P voor de derde keer binnen korte tijd met mijn charmante vouwfiets onderuitging? inderdaad, dezelfde reageerder P die altijd zo giftig en kleinerend spreekt over mijn zilveren vogel op wielen. die het niet kan laten om mijn fijne kleine tweewieler te pas en vooral te onpas de schuld te geven van wat voor ongerief dan ook.
situatie gisteravond zes uur:
ik rij pal voor de deur van reageerder P, op weg naar een behandelend geneesheer, komt een jongetje vanachter een bestelbusje achter een bal aangerend.
ik rem, hij schrikt, ik bots, hij valt, ik val, hij huilt, ik niet.
weet wel dat ik noooooit onderuit ga. bijna nooit. en nu dus drie keer binnen korte tijd. zie hier en hier.
als het geen komplot is, dan is het voodoo.
wat moet ik daar nou aan doen?

Geen opmerkingen: