donderdag 8 februari 2007

weer geen lalo actbngbng

opblaasbaar
ik zal het maar gelijk bekennen, ik kan er toch niet meer onderuit: ik ben een hele domme en hardleerse verkeersdraaideurkrimineel. nee echt, het loopt langzamerhand uit de spuigaten met pakweg de vijfde parkeerbekeuring binnen korte tijd.
lees groot onrecht en hetze er nog maar eens op na.
en neem nou laatst. even naar de Welzorg, volop parkeerplek, keurig geparkeerd buiten de aangegeven invalidenplaatsen, over het hoofd gezien dat het een blauwe zone is, 10 minuten binnen, pats 50 euro.
en gister dan. weer netjes buiten een invalidenplek, metertje extra ruimte houden, niet te krap maken voor de invalide, daar dus over nagedacht, maar daarom te dicht op de hoek, hup 50 euro.
wanneer dringt eindelijk eens tot me door dat er qua parkeren alhier geen sprake (meer) is van redelijkheid maar van zero tolerance? dat je meer respons kunt verwachten van een dooie betonnen muur dan van een rondscooterende parkeerwachtzombie? en wanneer heb ik eigenlijk wél recht op enige lalo actbngbng?

Geen opmerkingen: