woensdag 12 juli 2006

einstürzende neubauten*


indirekt ben ook ik slachtoffer van het op instorten staande Bos & Lommerplein. niet dat ik er woon, ik woon er zelfs niet in de buurt en ik zou er niet dood aangetroffen willen worden, maar dochter L en dochtervriend J wonen op steenworp afstand van het nieuwbouwkaartenhuis van ongewapend beton. en net als bij de vorige Bos & Lommerpleinpaniek wordt de markt dan natuurlijk weer tijdelijk verplaatst naar de ventweg van de Bos & Lommerweg. niet dat dochter L en dochtervriend J daar wonen, maar hun straat komt wel op die ventweg uit, zodat hun straat dan eigenlijk tijdelijk doodloopt en vol staat geparkeerd met marktkoopmanautoos.
dat ik dan dus als ik even bij dochter en dochtervriend op bezoek wil hun straat niet in kan rijden, laat staan voor de deur kan parkeren. dat ik daar dan dus in die buurt rondjes moet rijden en ver van mijn beoogde doel zal moeten parkeren en uiteindelijk een heel stuk zal moeten lopen. dat ik mij daarom dan ook een afgeleid slachtoffer voel van de frauderende bouwaannemers. en dat ik daarom dan ook denk dat ook ik zeker in aanmerking kom voor een hotel op kosten van de gemeente. of op z'n minst een substantiële financiële kompensatie.

* einstürzende neubauten was een duits bandje uit de jaren tachtig van de vorige eeuw

Geen opmerkingen: