woensdag 2 mei 2007

hebbikdat


dat je een nieuw mobieltje aanschaft door als trouwe klant je abonnement te verlengen. dat je dan weliswaar je allergunstigste abonnement uit de begintijd van het mobiel bellen opgeeft, maar dat je daarvoor in de plaats een halve computer met onbeperkt internet terugkrijgt. dat je dan ook uitgebreid aan het mobiel internetten gaat en megabite na megabite opslurpt en of uitbraakt. dat je dan en passant even op je persoonlijke pagina van de website van je telefoonaanbieder kijkt. dat je dan ziet dat daar nog gewoon je ouwe abonnement staat genoteerd, zonder all inclusive internet. dat je dan dus al die gretig gekonsumeerde megabites tegen een buitengewoon pittig tarief worden toegerekend. dat je daar dan over opbelt, maar wel met je vaste telefoon. dat ze dan zeggen dat er ergens iets is foutgegaan en dat je dan maar even terug moet bellen als de rekening op de deurmat ligt. dat ik daar dus niet op ga wachten omdat die rekening gekoppeld is aan een automatiese inkasso. dat ik Gekke Gerritje niet ben, dacht ik niet. dat ik me dus weer lekker druk zit te maken.

Geen opmerkingen: