vrijdag 18 mei 2007

de mens is goed


een week lang ben ik vanuit mijn werkplek twee maal daags met de metro op en neer heen en weer gereden naar het verderopgelegen metrostation. en iedere keer als ik gebruik maakte van mijn OV-chipkaart om zo'n nieuwerwets OV-poortje te openen kreeg ik een lot van het promotieteam. niet dat ik verderop moest zijn, nee, loten wilde ik, veel loten. gewoon, om te winnen. veertien had ik er uiteindelijk aan het eind van die week, veertien loten die ik dan weer op een website moest aktiveren met een komplexe cijferletterkode.
en ziehier: één van de unieke kodes heeft me een ipod shuffle opgeleverd. kreeg ik gister een mailtje over. wordt me opgestuurd. geen officiële plichtplegingen met fotoos en handenschuddende OV-bobo's, neen, gewoon opgestuurd, zonder enig cachet. vandaag heb ik ze dan ook teruggemaild dat ik afzie van mijn prijs. als het zo moet, hoef 't niet meer. ja toch, niet dan?

Geen opmerkingen: