donderdag 31 mei 2007

een prettig gesprek


dahaag, serviceprovider van mijn mobiele telefoon, zeg, ik heb nu toch echt een probl...oh, u wilt eerst mijn mobiele nummer, postcode, huisnummer en geboortedatum, ja dat ben ik, fijn dat ik u spreek, maar ik heb dus net een faktuur van u ontvangen en daar staat op dat...ja, zoekt u het er maar even bij, ziet u het, dat ik dus in twee weken tijd vijfennegentig euro internetverbruik heb met mijn nieuwe mobieltje, nou, dat klopt dus niet.
ja, inderdaad, overgestapt op ander abonnement plus onbeperkt internet, nee niet per 10 mei maar per 24 april, staat in mijn kontrakt hoor, ik verzin het niet, wat zegt u, een creditnota, nee nooit ontvangen, maar dat is sowieso een heeel ander bedrag, ja ik blijf even hangen.
ah, daar bent u weer, oh, doorverbinden, nou ja, vooruit, dank u wel.
dahaag, doorverbonden afdeling, ik heb dus een probleem met de faktuur, nee, wacht, ik ben wel goed doorverbonden, het gaat om...oh, u wilt eerst mijn mobiele nummer, postcode, huisnummer en geboortedatum, goh, da's de tweede keer, ja, dat ben ik nog steeds, ook aangenaam, maar ik krijg dus kosten berekend die in het abonnement horen te zitten, ziet u, en niet zo weinig ook, dus nou dacht ik dat voor dat jullie dat van mijn rekening halen..., ja, gek he, hoe kan dat nou, nee geen idee, maar wat ik zeg klopt, ja, ziet u wel, vindt u ook, okee, eh... u maakt een aantekening, da's mooi, en verder, hm, krijg ik weer een creditnota, net als de vorige die ik niet heb gehad, ja, nee, mag ik even, zeg, ik word nu echt een beetje ongelukkig, kent u dat gevoel?

Geen opmerkingen: