donderdag 1 februari 2007

kom maar tevoorschijn Ivo K


als blogjesschrijver neem ik doelbewust het risiko dat anderen lezen wat ik hier neerschrijf. wat op zich natuurlijk een onzinnige bewering is, want als mijn schrijfsels niet gelezen zouden worden hebben ze geen bestaansrecht. dus ben ik blij met elke reaktie in mijn reaktieding, of die nou komt van onbekenden, bekenden of van virtueel bekenden.
zo'n bekende onbekende reageerde gister op een blogpostje van een maand geleden. of ik nog wel wist van de hutten in het Amsterdamse Bos. van altijd tegenwind. van de illegale fietsttocht naar zijn tante in de kop van Noordholland. en dat ie zag dat ik me niet verveelde. was getekend Ivo K.
nou, die Ivo K herinner ik me nog wel, hij woonde in het benedenhuis en inderdaad waren we als jonge jochies ooit tot wanhoop van de verantwoordelijke ouders op een zondagochtend Amsterdam uitgefietst naar verweg. da's nog eens echt jeugdsentiment, dat smaakt naar meer. maar Ivo K komt na pakweg 40 jaar alleen maar even langs, piept zijn hoofd om de deur, zegt hallo en voordat ik wat kan terugzeggen is ie al weer verdwenen. mij achterlatend met niet meer dan een IP-adres dat verwijst naar een provider in New York.
dat schiet niet echt op, Ivo K, dat is erg onbevredigend. dus als je toevallig nog eens langskomt hier, vergeet je dan niet je emailadres te vermelden? alsjeblieft?

Geen opmerkingen: