vrijdag 2 februari 2007

ceci n'est pas hansb!

dit is dus NIET hansb
als voorheen Ietwat te Dikke Man werp ik mij op alles wat maar enigszins het slinken van de zwembandjes kan versnellen. dus toen ik vanmorgen van mijn zorgzame zorgverzekeraar een digitaal testje ontving waaruit ik kan opmaken of ik wel genoeg in beweging kom, ging ik gelijk aan de slag. hee, ik wil ook wel eens een veer in m'n kont.
meer dan 15 kilometer per week op de fiets. poeh, minimaal dertig. honduitlaten? check. één twee of drie keer sporten per week? bingo: drie! traplopen? zeker. meerder uren wandelen of winkelen? piece of cake.
dat kan niet stuk, dacht ik nog, ik beweeg me een end in de rondte, dat wordt minstens een vlag met wimpel. kom maar op met die veer.
scoor ik *#$~grom#**~ net an vijftien van de vijfendertig punten! en de opmerking dat ik es wat meer zou moeten bewegen. wat vaker de stofzuiger moet pakken. attenojeleheine!
nee, die test die deugt niet, hiero, probeer 'm zelf maar: klikkerdeklik en dan naar Beweeg ik wel genoeg onder aan de pagina. maar laat wel even weten wat je scoort. als je durft...

Geen opmerkingen: