dinsdag 19 september 2006

suikerzakjes


ooit spaarde ik suikerzakjes. in de tijd geplaatst was dat na de sigarebandjes, maar voor de speldjes. en net als bij de sigarebandjes was ik voor de aanwas van mijn verzameling afhankelijk van bevriende sigarenrokers cq horecabezoekers. opa's en omes dus. waardoor mijn kollektie beperkt bleef tot de suikerzakjes van de vaste pleisterplaatsen van die omes en opa's. zodat ik al snel mijn toevlucht moest nemen tot in sommige winkels aangeboden suikerzakjespaketten. dat waren suikerzakjes waar nooit suiker in had gezeten, maar met een grote variëteit aan opdrukken. zo leek het uiteindelijk nog heel wat, die verzameling. had ik zelfs zakjes uit New York en Parijs. en deze, van de PvdA. hoewel het best zou kunnen dat die echt besuikerd is geweest, want destijds stemden ze thuis nog op die partij.

Geen opmerkingen: