zondag 17 september 2006

slagersjongensdeuntje


ik word al weken achtervolgd door een kort en pakkend riedeltje dat steeds onverwacht fluitend voorbij komt. en als ik het iemand hoor fluiten neemt een ander het een stukje verderop ook nog weer even zo makkelijk over. alsof het een lopend vuurtje is. zodat het zich inmiddels onwrikbaar in mijn hoofd heeft vastgezet. het begint ongeveer als fuu fuu, fuu-fuu-fuu. en dat dan dus fluitend. hoog laag, hoog-hoog-laag. gek word ik er van. niet in de laatste plaats omdat ik geen idee heb waar het vandaan komt. deoreklame? soaptune? radiojingle? slagersjongensdeuntje? voor mijn gemoedsrust moet ik het weten. zodat ik het uit m'n hoofd kan zetten. en het kan vergeten. help?

update: zie http://www.youtube.com/watch?v=ZO9xUKgTnxc&mode=related&search=
(met dank aan Cockie )

Geen opmerkingen: