dinsdag 13 juni 2006

5½ week


ik heb iets met speciale dagen. de dag waarop het precies 12 jaar, drie maanden en vijf dagen geleden is dat mijn eigenhandig blauw geschilderde ouwe omafiets gestolen werd bijvoorbeeld. of de dag begin april dit jaar dat het al weer 82 jaar geleden was dat Marlon Brando werd geboren (hé, da's dan weer op de dag af eksakt 26 jaar voordat ik geboren werd, maar dit terzijde). eigenlijk valt er zo elke dag wel wat te herinneren, te vieren of te memoreren.
zo duurt het vandaag krek nog vijfeneenhalve week voor wij met het Volkscampertje vijfeneenhalve week op vakantie gaan. kijk, zo iets vinnik nou leuk. daar denk ik graag over na. dat ik me dus al vast kan voorbereiden op hoe lang vijfeneenhalve week duurt, hoe dat voelt, hoe dat proeft. om er daarna in het echie dubbel van te genieten.
maar misschien ben ik wat eigenaardig in die dingen.

Geen opmerkingen: