zondag 23 oktober 2005

obskuur

digitaal
wordt er een keer een wedstrijd van dochter L live uitgezonden op tv, wordt ze een keer na een wedstrijd uitgebreid geinterviewd voor de kamera, gebeurt dat op Canal Plus.
nou stond ik natuurlijk zelf langs de lijn en was de uitzending sowieso niet aan mij besteed, maar ik ken überhaupt niemand die die obskure betaalzender ontvangt. ken dus ook niemand die die wedstrijd op tv heeft gezien en dochter L heeft horen vertellen wat er door haar heen ging toen ze zo weergaloos scoorde.
en nu ik het er toch over heb: die digitale tv van KPN valt ook al niet mee.
ik mis BBC 1 en 2 en TV5 en die duitse zender meer dan ik had gedacht. bovendien is de beeldkwaliteit in onze bijnahoekbenedenwoning ook niet altijd optimaal. wat varieert van over het scherm dansende digitale beeldblokjes, via volkomen schizofrene beeldstilstand tot de koele mededeling dat er geen ontvangst mogelijk is.
nee, het zit allemaal niet echt mee in huize hansb, beeldbuisgewijs.
maar liever dat nog dan het bord voor m'n kop van UPC!

Geen opmerkingen: