donderdag 15 mei 2008

plurken en hufters


zo'n basdreunende cabrio waarvan je denkt dat die jongens daar nooit kosher aan gekomen kunnen zijn. maar dat is natuurlijk een vooroordeel. totdat zij je tegemoet komen net op het moment dat jij met je eigen auto voorbij een dubbelgeparkeerde auto rijdt en je je logieserwijs op hun weghelft bevindt. dat ze dan, terwijl je al prakties voorbij die geparkeerde auto bent, treiterig neus aan neus komen staan. en nog wat dichterbij. en lawaaiig dreigend gasgeven. en weer wat nader tot mijn autoneus. en roepen dat ze je gaan rammen. hahahahaha. 
plurken en hufters!
de winst is dat ik dan maar achteruit rij en ze ruim baan geef om met gierende banden op te trekken, waar ik voorheen de konfrontatie zou zijn aangegaan. ik weet niet wat beter is voor mijn gemoedsrust.

Geen opmerkingen: