donderdag 27 november 2008

bestedingsdrang


dus toen de baas van Europa opriep om vanwege de financiële krisis toch vooral ruimhartig te consumeren, ben ik gelijk gezagsgetrouw aan de slag gegaan. hoewel dat zo eenvoudig nog niet is, als je het tenminste verantwoord wilt doen: met nationale én met internationale impact. en liefst met lokale nagloeieffekten. waarmee een groot plat tv-scherm eigenlijk al afvalt. of een geriefelijke lederen fauteuil. moeilijk, moeilijk, moeilijk.
nou, en toen heb ik dat met partner A besproken en toen hebben we besloten dat we de komende zomervakantie een ver Aziaties land gaan bezoeken en dat we dan om de vliegtaks te ontlopen via de duitslandkonstruktie zullen reizen met een nederlandsfranse vliegmaatschappij, zodat we in één klap de nationale, de internationale én de lokale ekonomie op kunnen peppen.
alleen jammer dat ik vanwege het goedkopere vroegboektarief nu al weet hoe laat ik over negen maanden waar wordt verwacht. bij die gedachte alleen breekt koud zweet me uit.

Geen opmerkingen: