vrijdag 12 september 2008

vader heeft een nieuw speeltje


ik zal het maar gelijk bekennen: ook ik ben gevallen voor de iPhone.
gottogottogot, wat is ie mooi, wat is ie handig, wat kan ie veel. en wat istie eenvoudig te bedienen, moet zelfs mijn apparatenfobe partner A toegeven. want zij heeft er ook een. van onze vaste mobieletelefoonprovider. voor een habbekrats. niet dat onze vorige abonnementen al waren afgelopen. maar omdat ik zo charmant ben aan de telefoon:
"nee, ik begrijp 't, onze abonnementen lopen nog zeven maanden door, nog lang niet verlengen, onmogelijk, natuurlijk, maar weet u, mijn partner A kan niet zo goed met haar huidige toestel overweg, al die knopjes en zo, en nu dacht ik die iPhone, ja, mooi istie hè, en inderdaad eenvoudig te bedienen, dus dacht ik dat als jullie dat vanwege het langdurige klantschap..., kijk, da's nog er es aardig en soepel, dankuwel, maar nog even wat, en nu ga ik misschien iets te ver, en als dat zo is moet u het zeggen hoor, maar mijn eigen abonnement..., ach u begrijpt, ik óók, nee ik snap dat 't niet gebruikelijk is, hm hm, zeven maanden nog, maar what the heck, het is vrijdag, dus..., ha ha, die mevrouw, inderdaad, waarom ook niet, omdat het vrijdag is, dat zeg ik, twee iPhoontjes voor eenentwintig euro, zo hé, da's gunstig geprijsd, en twee abonnementen, maar dat is logies, dankuwelalstublieft."
en zo kwam het dat  we hier in no time aan de iPhones zijn.

Geen opmerkingen: