dinsdag 30 september 2008

arremoe


tja, wat betekent dit nou weer? ontkomt ook de Lommerrijke Laan niet aan de ekonomiese malaise? wonen ook in de Lommerrijke Laan mensen die de eindjes niet meer aan elkaar kunnen knopen? zijn de eerste Fortis slachtoffers op de Lommerrijke Laan gevallen? gaat de Voedselbank daarom ook niet meer aan de Lommerrijke Laan voorbij?
in ieder geval staat dit autootje van de Voedselbank de laatste dagen regelmatig met knipperende lichten en openstaande laaddeur een eindje verderop geparkeerd. niet zo ver van het ook met knipperende lichten geparkeerde vrachtwagentje van de bezorgservice van Albert. wat natuurlijk net zo goed kan betekenen dat iemand van de Voedselbank ergens iets op komt halen. of dat iemand van de Voedselbank zijn zieke moeder bezoekt, heel kort, want echt moeder, ik sta dubbel geparkeerd. bovendien kan ik me ook weer niet voorstellen dat de Voedeselbank voedselpaketten aan huis bezorgt, laat staan dat ze dit (bijna) dagelijks doen. nee, voorlopig ga ik dus van toeval uit. maar ik blijf alert, ik hou het in de gaten. want de schande van armoe kunnen we hier natuurlijk niet hebben, in de Lommerrijke Laan.

Geen opmerkingen: