dinsdag 9 september 2008

konsertregistraties


ik had het voor me zelluf willen houden, maar omdat ik natuurlijk eigenlijk gewoon een goed mens ben, strijk ik weer eens met de hand over 't hart. dus voor ieder met nog een klein beetje jaren zestigzeventig gevoel in z'n donder volgt hier alsnog een link naar een pagina vol prachtige opnames van onze eigendestijdse idolen. met ouwe konserten en met nieuwe konserten en dat meestal ook nog eens in prachtkwaliteit. ik noem geregistreerde optredens van een Tom Waits (1977 en 2008), een Jerry Garcia (1974, 1983, 1991), een James Taylor (1970 en 2006) en naast een hele reeks Dylan-opnames ook nog een niet te vergeten konsert van de Who in het Amsterdams Concertgebouw in 1969 (hm, heb ik gemist destijds...). dit en veel meer als mp3's down te loaden met een eenvoudige klik op een knop. kostenloos. met dank aan croz.fm.
ben je d'r klaar voor? klik dan hierrrrr.

Geen opmerkingen: