woensdag 4 oktober 2006

baas in eigen blog


het is pas begin oktober, maar nu al weet ik welk losse blogje dit jaar het meest gelezen zal zijn op dit weblog: poolse meisjes.
elke dag triggert die titel kennelijk een aantal verhitte bezoekers via een zoekmachine om er eens een kijkje te nemen. waarop ze naar ik aanneem teleurgesteld en onbevredigd weer afdruipen, want mijn poolse meisjes zijn nauwelijks opwindend te noemen.
maar goed, het bevalt me helemaal nix dat juist de poolse meisjes onder valse voorwendselen mijn populairste blogje dreigt te worden in 2006. daarom dacht ik dat als ik hier nou een paar linkjes naar andere ook echt wel leuke stukjes van mijn hand plaats, waar jullie dan weer kwasi geïnteresseerd op gaan klikken, dat die stukjes statisties gezien misschien dan nog wel boven de poolse meisjes uit kunnen komen. een puur wetenschappelijk experiment dus. om te bewijzen dat het niet (alleen) om poolse meisjes gaat in het leven.
dus ik prik nu lukraak in mijn blogjes en jullie klikken even hier of hier.
baas in eigen blog!

Geen opmerkingen: