woensdag 18 oktober 2006

ik wil ook wel eens uit een kast


als heterosexuele monogame witte westerse man heb ook ik zo mijn problemen. zo wil ik ook wel eens uit een kast komen. opdat ik me eindelijk eens gewoon durf onder te dompelen in de snoeiharde mix van dreunend geluid en hersenspoelende visuele effekten (de ultieme vloeistofprojekties) met een hartslag gelijk aan het pompende ritme van de beats van een dance sensation white of welja, desnoods black.
ik ben alleen bang dat er aan de kassa een omgekeerde leeftijdsgrens wordt gehanteerd tegen ontaarde ouwe lullen die zo nodig uit de kast willen komen. en ik me zal moeten blijven behelpen met af en toe een DVD of een documentaire.
maar serieus, off the record en breng het een beetje voorzichtig: tot welke leeftijd kun je je met enig fatsoen nog vertonen bij een dance event?

Geen opmerkingen: