zondag 15 oktober 2006

Alzheimer


dat ik hier en daar wat namen vergeet: soit.
dat ik soms de namen niet meer weet van verweg-kollegaas: het zij zo.
dat ik steeds weer niet op de naam van de zelfde min of meer direkte kollega kan komen: lastig.
maar dat ik van een routebeschrijving hardop voorlees dat we linksaf moeten terwijl er toch duidelijk rechtsaf staat is ronduit zorgelijk. nog los van de honderden meters die we daardoor fout berg op lopen. en weer terug berg af. maar ehtw ordt zelfs huwelijkskrisisachtig ernstig als ik na een half uur rechtsaf doe waar toch echt linksaf geschreven staat. lees ik verdomme dus weer het tegenovergestelde van wat ik zwart op wit zie.
en hier dan, nota bene een paar regels terug in dit blogje, waar ik ehtw ordt schrijf terwijl ik het wordt bedoel.
ik vrees een vroege staat van Alzheimer.

Geen opmerkingen: