woensdag 18 januari 2006

polletje

ik zeur hier heel wat af. over irritatietjes, jeugdsentiment en andere minigebeurtenissen. en jullie zeuren dan weer netjes terug in het reaktiedingetje. soms opstandig, dan weer met een aha-erlebnis. en zo sudderen we samen maar een beetje voort. dag in dag uit. al bijna 500 afleveringen lang.
nou dacht ik dus om het maar eens in de groep te gooien. hoe of dat het hier nou verder moet, bedoel ik. dat jullie daar dus een stem in hebben. dat kan heel mooi in een polletje dat ik laatst bij Brechtje zag. simpel, interaktief en direkt inzichtelijk. dus als jullie dat polletje hier rechts boven nou even invullen komt het helemaal goed met dit blog.
dan komt er misschien wel uit dat ik wat meer moet gaan opscheppen. over dochter L bijvoorbeeld die morgen naar Argentinië vertrekt om te gaan spelen in het nederlands dameshockeyelftal. nu zou ik dat niet doen, opscheppen, dat staat zo ...eh... opschepperig. of misschien moet het allemaal wat agressiever hiero. meer man en paard noemen, lekker afzeiken.
enfin, ik zie het wel. maak er wat moois van hiernaast. en toelichtingen graag in het reaktieding. misschien hou ik er wel rekening mee.

Geen opmerkingen: