woensdag 25 mei 2005

persoonlijkheid

praatgraag
ik volgde een regie-opleiding. we hadden zelf een musicalachtig stuk geschreven voor het zomerstraattheater. met die musical trokken we de stad door. en hoewel het natuurlijk voor een rol was, had ik kennelijk toen al ruim inzicht in mijn persoonlijkheid.
praatgraag, dat klopt wel. ik praat wat af, ik vergader, ik roddel, ik overleg, ik maak rondjes wandelgang. en maar praten. een uur niet gepraat is een uur niet geleefd. met praten los je alles op. maar ook: praten maakt meer kapot dan je lief is.
met mij kun je alle kanten uit.
volgens een officiele en gerenommeerde persoonlijkheidstypering zou ik bovendien een conceptueel en veelomvattend denker moeten zijn. en een innovatieve ontwikkelaar van theoriën en plannen.
mij een biet, zolang ik er maar over kan praten vinnik het best.

Geen opmerkingen: