vrijdag 13 april 2007

Kiehl's

third avenue bij west 13th street
onder het motto: wat je ver haalt is lekker, kopen wij sinds onze newyorkse jaren lekkere shampoos en smeersels van een schaamteloos dure winkel. we zaten er destijds zo'n beetje om de hoek en bovendien kocht tout le beau monde z'n spullen daar, dus dat is logies.
maar onze tripjes naar de overkant werden schaarser, we moesten steeds vaker vrienden, kennissen en bekenden inschakelen om onze stuff nog in huis te krijgen. voordeel was dan wel weer dat al die vrienden, kennissen en bekenden vervolgens ook weer verslaafd raakten aan het spul, wat alleen maar goed was voor ons netwerkje. maar goed, echt optimaal is dat viavia gedoe natuurlijk niet, vooral ook omdat de door de winkellui scheutig verschafte samples natuurlijk direkt in de zakken van diezelfde vrienden, kennissen en bekenden verdwenen. ook logies.
zie ik daar toch van de week een amsterdamse fietstaxi rondrijden met het logo van die firma op z'n zijkant, schrijf ik een mail naar de fietstaxibaas, krijg ik antwoord van de winkel zelf, dat ze net een zaak in Amsterdam hebben geopend en dat ik meer dan welkom ben. dus nou dacht ik: als jullie nou geheel vrijwillig even snel wat geld op mijn rekening storten dan fiets ik straks nog richting om de hoek van de PC Hooft om ouwerwets luxueus een tas vol flesjes en potjes in te slaan. alvast bedankt, hè.

Geen opmerkingen: