vrijdag 22 december 2006

^~!@仝%##*!!!


of ik nog wat demokraties met de uitslag van m'n polletje doe, vroeg iemand.
nou, laat ik het zo zeggen: ^~!@仝%##*!!!
dat ik dus mijn hele hebben en houen in de vorm van een sympathiek polletje in de handen van de goegemeente leg en dat ik dan vol vertrouwen in de blogmensheid geen beperkende maatregelen neem ten aanzien van achter te laten cookies of blokkerende IP-adressen maar dat er dan duistere figuren zijn (gaat het weer een beetje met de wijsvinger, dames?) die menen hun mening op te moeten dringen door het manipuleren en of saboteren van de objektieve onderzoeksgegevens, dat ik dat dus heusch echwel door heb en daarom en alleen daarom al hier en nu rabiaat en diktatoriaal bepaal dat ik me op geen enkele wijze gebonden voel aan deze mesjoggene polletjesuitslag. iemand nog een kopje thee?

Geen opmerkingen: