vrijdag 16 mei 2008

schreeuw om aandacht


ook ik was slachtoffer van de Grote Internet Storing. inderdaad: slachtoffer. en kom me nou niet aan met dat er ergere dingen zijn om je druk over te maken, zoals een aardbeving of een tornado of zo. want ikke! het gaat hier om ikke! en ikke was heel erg onthand. ikke moest uiteindelijk zelfs omschakelen naar een draadloos lijntje van de buren. meeliften met de buren! ik bedoel maar, veel erger kan het toch niet worden! (hm, dit wordt een tekst met te veel uitroeptekens! en hm, ik gebruik te vaak "ik"!). wel meer dan achtenveertig uur ADSL-loos, ja! maar hebben jullie daar onder geleden? heb ik soms verzaakt? neehee, elke dag stond hier weer een nieuwe inspirerende tekst. ADSL of geen ADSL! voor jullie gerief! mag ik daar dan af en toe een stukje dankbaarheid voor terug? is dat nou werkelijk te veel gevraagd?

Geen opmerkingen: