donderdag 30 oktober 2008

prijs op bestelling


dus ik zeg: zeg zus van me die zo goed is met slagzinnen, maak er dan ook maar eens één voor mij. kijk hier, hoofdprijs een lang weekendje Normandië, op kosten van een beroemde kaas, boter en crème fraiche producent, dat wil ik wel. me een beetje laten fêteren, chique hotelletje, lekker eten, dus als je hier bij het kruisje even een slagzinnetje bedenkt. ja toch, niet dan?
moet ik nota bene nog hoogstpersoonlijk zelf met het formulier terug naar de kaasboer, stempeltje laten zetten, maar voor het goede doel heb ik veel over, krijgen we van de week een enveloppe thuis met daarin een feestelijke brief: gefeliciteerd... met uw tweede prijs!
kan ze niet eens even de hoofdprijs voor me winnen. gaat Normandië zo aan m'n neus voorbij. moet ik het doen met een diner voor twee bij Jamie Oliver's Fifteen. met wijnarrangement. gaat ze zelf ook nog mee. want heeft ze stiekum ook op d'r eigen naam een slagzin ingezonden. ook goed voor een tweede prijs. ik bestel nog eens een prijs...

Geen opmerkingen: