donderdag 7 juni 2007

het was maar een klein plestik piemeltje

kijk daar, dat hoekje onder aan...
dat ontbrak aan de Digitenne-buitenantenne die ik wilde versturen aan één van mijn kopers via Marktplaats onlangs. een plestik piemeltje dat je aan de buitenmuur schroeft en waarin de eigenlijke antenne komt te rusten. ik was het gewoon kwijt, dus ik beloofde de koper dat ik er achteraan zou gaan.
maar bij Primafoonwinkel hebben ze geen losse piemeltjes, alleen piemeltjes mét antenne, mét tien meter kabel en mét een stap-voor-stap-handleiding in één verpakking. en bij de telefoniese klantenservice van Digitenne hebben ze ook geen losse piemeltjes, hebben ze ook alleen maar die alles-in-één-doos. maar weet u wat, zegt de Digitenne-mevrouw, ik stuur u gewoon geheel gratis een kompleet nieuw pakket en dan stuurt u op onze kosten de oude antenne plus de oude tien meter kabel met of zonder het oude defekte plestik piemeltje per ommegaande weer terug.
wat ons brengt op het volgende leermoment:
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

naschrift: maar op zich natuurlijk wel een mooie service voor iemand die per 20 juni z'n abonnement heeft opgezegd...

Geen opmerkingen: