dinsdag 7 november 2006

telefoonkolportage

death of a salesman
dahag, zegt ze enthousiast, als u meneer hansb bent dan komt dit telefoontje niet als een verrassing voor u. hoebedoelu, verbaas ik me. nou, zingzegt ze vrolijk verder, u heeft natuurlijk onze brief al ontvangen, die met dat gratis vergrootglasje erbij, dus nu bel ik u zoals aangekondigd in de brief. waar bent u dan van, vraag ik licht ontstemd, ik weet nix van een brief en nix van een vergrootglasje. bovendien ben ik al voorzien, heb ik alles al en ben ik dus niet geïnteresseerd. maar meneer, pruilt ze hoorbaar, hoe kunt u dat nu denken, u weet nog niet eens waar ik u over bel. weetjewat, onderbreek ik haar, we laten het hierbij. nee, schrikt ze, waarom zegt u dat nou, u moet me natuurlijk wel laten uitpr...tuut tuut tuut.

Geen opmerkingen: