woensdag 22 november 2006

ga je mond spoelen!


ik twijfelde tussen drie partijen ter linkerzijde.
maar gisteravond, bij het Kleine Lijsttrekkers Debat na het klokje van zeven uur, kon ik er in ieder geval vast één wegstrepen.
het was het opwarmdebatje tussen zes kleine lijsttrekkers voordat de Grote Zes in debat zouden gaan. vier van die zes kleintjes staan voor een ranzig gedachtengoed, de vijfde heeft sowieso afgedaan, maar voor de Partij voor de Dieren had ik wel een zwak. tot na afloop. toen de kameraas op de panoramastand stonden en de lijsttrekkers elkaar bedankten voor het debat. en Marianne Thieme Geert Wilders zoende. geen beleefd handje en dan zo snel mogelijk afwenden, bah abjekt mannetje, hoezo bedanken, ga liever je mond spoelen, maar nee: zoenen! drie!
het was op dat moment dat de Partij voor de Dieren mijn stem verloor.
en toen twijfelde ik nog maar tussen twee partijen...

Geen opmerkingen: