maandag 7 augustus 2006

lieve hond Z


lieve hond Z
Originally uploaded by hansb.

het was een wijs besluit van je om dit jaar niet met ons mee te gaan. de Griekse hitte is soms onverdragelijk, helemaal niets voor jou. voordeel is dat we in jouw plaats de ventilator mee hebben kunnen nemen zodat het 's nachts in het Volkscampertje voor ons in ieder geval slaapbaar is. wist je dat er hier bijna geen leuke honden zijn? ze zitten hier allemal aan de ketting of zwerven wat rond. helemaal geen types voor jou om hondenspeelvriendjes mee te worden. en wist je dat je hier ook nergens in zee mag als hond? ik vind dat pure diskriminatie, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld. nou ja, WIJ zwemmen heel wat af. en WIJ gaan heel veel lekker uit eten, hoewel de Griekse keuken niet echt gevarieerd is. wist je dat vis hier zo'n beetje het duurste is wat je kunt bestellen? dat zal jou natuurlijk aan je hondenreet roesten, want jij lust geen vis. a propos: zijn onze logeervrienden aan de rand van bos en hei een beetje aardig voor je? de bazin van het stel had het laatst over een Amsterdams bleekneusje en daar bedoelde ze jou mee. ik bedoel maar, ze gedragen zich toch wel een beetje klantvriendelijk? je moet niet over je heen laten lopen, hoor! misschien moet je af en toe wat op je poot spelen. laten ze je eigenlijk wel op internet om m'n weblog te lezen? enfin, ik hoor het nog wel van je in de evaluatie. Ik sluit nog een foto bij van wat inktvissen die hier bij de taverna barbaars te drogen hangen. nou je merkt het wel: Griekenland, brrrrrrr. ik ga je zien!

Geen opmerkingen: